• (iOS) Apple Knight: Action Platformer fuskar många mynt

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Apple Knight: Action Platformer ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Apple Knight: Action Platformer IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ fuskar många mynt ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Apple Knight: Action Platformer 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Mad Knight - action chess arcade ... Då är vår ” Mad Knight ” -tröja perfekt för dig, för det här är ett nytt ... Apple Knight: Action Platformer APK

    Fantastisk! Först var jag lite skeptisk men jag har bokstavligen inget dåligt att säga om det här spelet förutom att det är hemskt att det här underbara spelet måste ta slut... Det kommer att göra mig ledsen men tills dess rockar det här spelet!

    Jag plågade i ca 5-10 minuter. Jag avinstallerade det. Jag tycker att kontrollerna är lite besvärliga att använda. Så jag ger bara upp. Det verkar ju vara ett bra spel

    Merge Battle Car: Idle Clicker Jocuri obișnuite xifu

    Apple Knight: Action Platformer कार्रवाई nnlf

    Gillade inte hud och spelet var inte min stil som laggy också

    Toppplattformsspel att ladda ner på Android | Android Hjälp

    Välgjort spel, men ljuger för dig. Att köpa rustningar tar faktiskt inte bort annonser.

    Det är inte ett dåligt spel, men det är inte heller ett bra spel. Boss fights var bra men de övergripande nivåerna var inte så bra. Om du kunde göra fienderna mer taktiska i stället för att bara gå kan detta vara ett fantastiskt spel. För det blir lite tråkigt i mitten...

    Allt med det här spelet är fantastiskt och jag gillar verkligen det när vi attackerar AD-boxen Jag gillar att den ger oss det valet snarare än att bara tvinga det lol jag slår det varje gång men det enda jag inte gillar med spelet är skinnen jag gillar inte att det bara finns två val och att du måste betala riktiga pengar för andra skins men förutom det är spelet fantastiskt älskar det bra jobbat killar

    Lite som Megaman X-serien för rörelse och plattformsspel med käck, vägghopp och intuitiv känsla. Fiender varierar knappast men de är strategiskt placerade. Coolt enkelt spel överlag. Jag gillar att jag kan ställa in kontrollerna där jag vill. Jag önskar bara att den hade anpassad nivåtillverkare. Några sena spelobjekt är oberoende kontantlåsta och de är lite dyra räknat men jag förstår. När du är bra försök no-killing på extrem. Många smarta optimala vägar för att undvika dem eller få dem att ta ut varandra.

    Jag älskar konceptet och kontrollerna. Mycket smidig. Behöver bara fler vapen, skinn och förmågor. Ett armborst eller en pilbåge skulle vara mördare. Kanske till och med en treudd. Annars väldigt bra spel. Det har mycket potential.

    Jag känner inte att det är värt att spela... Vanligt uppdrag. Inget kreativt. Kanske ett bra spel för 11,12 år gamla barn

    Det är kul. du kan mala mynt för annonser (om du är en riktig spelare) att titta på annonser kommer inte att vara ett problem. Jag brukar spela det här spelet när jag har tråkigt eller jag behöver något för att döda tiden. annonser kan vara irriterande men om du är en spelare då annonser kommer inte att vara ett problem. spelutvecklare detta är en liten begäran, om möjligt lägg till några multiplayer-nivåer som co-op eller något. men inte pvp eftersom det kan förstöra spelet eftersom du måste spela för gott amor.

    Hittar inte de förmodade nya kontrollschemana och rörelsen känns riktigt otäck, till exempel: när du hoppar direkt efter attacken försenas hoppet med en dryg halv sekund (detta gäller även lufthopp); när du hoppar av en rörlig plattform som rör sig i samma riktning som du, bromsar du till din karaktärs normala gånghastighet. Jag gillar inte heller hur annonslådorna är placerade eftersom, på många platser, en betydande del av bytet från dem är fångat i spikgropar.

    Apple Knight: Action Platformer कार्रवाई nnlf

    Det här spelet var roligt i början men när jag var i boss fight dark dör jag alltid för att han fortsätter att hoppa som en idiot

    Gillar faktiskt spelet. Betalt för att uppgradera min spelares hud och ta bort tillägg.... Av någon anledning tittar jag fortfarande på tillägg hela tiden. Fixa, och detta kommer att gå upp flera stjärnor

    Spelet i sig är roligt och ser bra ut men din karaktärs hitbox är hemsk och du kan bli träffad av bokstavligen vad som helst. Det är obalanserat och det verkar som att det enda sättet att slå spelet är att antingen titta på massor av annonser eller köpa Premium.

    Spelet är bra med mobilstandarder (som är riktigt låga). Plattformsspelet är okej, men rörelsen är försenad precis tillräckligt för att vara lite besvärlig. Några ströpixlar i hörnen. Nivåerna känns ganska återanvända. Fiendens hälsa ökar plötsligt och försöker tvinga dig att köpa den bättre utrustningen som är ganska dyr. Svårighetsgraden är 4/10 Annonser är lite obehagliga men inte löjliga (fick ungefär 1 varannan död eller så, vilket kändes som en ton eftersom jag bara spelade i extremläge). Mikrotransaktioner.

    Det är ett bra pixrl-spel men hitboxarna är skräp kan du fixa det

    Apple Knight: Action Platformer कार्रवाई nnlf

    Vad betyder FUN ARCADE på Svenska - Svenska Översättning

    Åtgärd

    Spelet är roligt och animationerna är genomtänkta och välgjorda... Men jag ger detta bara 2 stjärnor eftersom spelet visar annonser slumpmässigt. Det finns annonsrutor men även om du inte använder dem dyker det upp annonser och det är irriterande om du är mitt i ett spel

    Granny Smith är en beroendeframkallande, action,Puzzle-Platform, Side-Scroll och ... Spelet är tillgängligt för spel på både Android- och iOS-plattformarna.

    roligt spel, nivåer är snyggt designade spelet främjar snabba åtgärder. Även om annonsplacering är lite tveksamt att titta på ett tillägg inte är det bästa du kan göra när du dör, är det bättre att uppmuntra spelare att titta på annons för belöning, men det som verkligen stör är kontrollerna oavsett hur många gånger jag försökte, jag kunde inte optimera det och ibland när du missar mitten av knappen kan du trycka på den andra och detta pressar spelaren till en långsammare spelstil (och nej, jag vill inte ha knappar långt från varandra)

    Riktigt bra övergripande upplevelse, det är bra att du inte bombarderas med annonser hela tiden, och även om du måste slipa kan du få massor av saker som inte är låsta bakom en betalvägg, det mesta av glädjen du kommer att hitta kommer att vara genom att hitta massor av hemligheter på en gång. Ärligt talat bra spel, jag väntar verkligen på en uppföljare.

    det är ett bra spel med söt konst, men jag tycker att det är för många annonser

    Apple Knight: Action Platformer कार्रवाई nnlf

    Kontrollerna är riktigt bra och jag tycker alltid om ett riktigt bra pixelspel. Jag gillar tanken på att ha annonsrutor på varje nivå för att få riktigt bra byte och sånt. Jag tror att det skulle vara trevligt att ha en magnetmekanism, för så fort man bryter lådor flyger föremålen överallt och till och med i spikar.

    Apple Knight: Action Platformer कार्रवाई nnlf

    Det kan se bra ut till en början men spelet är absolut en lön för att vinna spelet..Jag kan inte slå den röda trollkarlen oavsett hur mycket jag försökte...För att jag har bara 3 hjärtan som de röda trollkarlarna tar det men kallar på hans freaking fladdermöss...Tills jag köpte hjälten med speciella förmågor...det var en piece of cake huhuhu

    Trevligt plattformsspel, reklam är jobbigt

    Ganska roligt plattformsspel Plus äpplen

    Fan, önskar att du skulle kunna få åtminstone några vapen och förmågor genom att öppna kistan, du måste köpa alla vapen och förmågor. Lol att ens titta på annonser ger dig inga förmågor eller vapen! Lmfao


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :