• (iOS) Mobile Legends: Bang Bang ücretsiz deneyim

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mobile Legends: Bang Bang ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mobile Legends: Bang Bang IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ ücretsiz deneyim ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Mobile Legends: Bang Bang 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Neden 2 yıldız verdim. Yeni güncelleme nedeniyle bir saat kadar yükleme ekranında takılıp kalıyorum ve bekliyorum. Ve içeri girmeme izin vermiyor. Oyununa ne oldu? bu bir hata mı? Lütfen bunu düzeltin, gelecek sezonda sıralamamın düşmesini istemiyorum.

    Bu oyuna her zaman aşık oldum ama en son güncellemeden sonra, benim için kahraman dengesi artık o kadar havalı değil, demek istediğim yaratıcılar yetenek dengesini düşünmeli ve her şey, ayrıca oyun duvar kağıdına takılmaya devam ediyor , oyun artık açılmıyor ve tekrar baştan yüklemem gerekiyor (bu oyunun tükettiği GB sayısından bahsetmiyorum) umarım daha önce yapılanlardan daha fazlasını yapabilirsiniz. Bu oyunun geleceği. Daha fazla güçlendirmen gerekiyor. Teşekkürler

    Mobile Legends: Bang Bang Акционе wqd

    Ban sistemi rezalet raporu izliyorum bile ceza yiyorsun oyundaki tek iyi kısım ücretsiz veya az ücretle pahalı durum vs.

    Mobile Legends: Bang Bang Aksiyon ufqu

    Bu oyun en kötü oyundur. Çöpçatanlık çok kötü. Beni daha deneyimli oyuncularla eşleştirdikleri için çok yıldız kaybettim. Bu oyunu oynamayı düşünenlere şiddetle tavsiye ederim; başka bir moba oyunu bul çünkü bu çok sinir bozucu bir oyun. LOL wild rift'in daha umut verici olduğunu düşünüyorum. Güven Bana.

    Bu oyuna daha önce 5 yıldız vermiştim ama bu beni yorumumu değiştirmeye zorladı. Pakistan sunucunuzda çok sayıda hacker var. Son derece yüksek hasarları, hızları ve soğuma süreleri yoktur. Bu çok adaletsiz ve tüm oyun deneyimini mahvediyor. Lütfen bunu düzeltin ve araştırın. Birkaç bilgisayar korsanı iyidir, ancak 3 oyundan 2'sinde kesinlikle en az bir bilgisayar korsanı olacaktır. İnsanlar kazanma şansı bırakmadan çok şey düşünürler. Bir takım arkadaşı her zaman afk.Afk cezasını arttır. Bu dürüst oyuncular için çok haksızlık.

    Umm, biriyle sohbet ederken önceki sohbetin açılacağı bir hata var ve bunu oyun sohbetinde (lobide) kullanmak benim için gerçekten kafa karıştırıcı

    Harika bir oyun ama iki sorunum var, çok gecikmeli ve cihazımda çok yer kaplıyor, kahramanlar ve görünümler benim için pahalı ama harika bir oyun.

    Kahramanların rütbede yasaklanması sırasında çökmeyi düzeltebilir misin? Bu oyunu neredeyse bir yıldır oynuyorum ve keyif aldım ve grafikler iyi. Ancak bir sorun var, ne zaman rank veya klasik oynasam, bir kahraman seçerken veya bir oyunun başlangıcında her zaman çöküyorum. Grafiklerim ve bağlantım hızlı ve iyi.

    Kulüp modun Layla kaldırılana kadar 1 yıldız fazla bile. Layla ve Estesi kulüpten gecen!

    Mobile Legends: Bang Bang פעולה rsna

    OYUNU YILARDIR OYNUYORUM VE BU KUFUR CEZASI NI Bİ TURLU YÜKSETMEDİLER CEZA SİSTEMİNİ YUKSELTİN OYUN YETKİLERİ YOKSA ÇOK OYUNCU KAYBEDERSİNİZ!!!!!!!!

    Oyun çok güzel oynuyordum ama elimdeyken gitmiştim bir türlü kurtaramadim


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :